خرید تجهیزات شهربازی کودکان

فهرست محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

خرید تجهیزات شهربازی کودکان

شهربازی سالنی، محیطی سرگرم کننده و هیجان انگیز را برای بازی، فعالیت فیزیکی و معاشرت کودکان با یکدیگر فراهم می کند.

فعالیت بدنی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت کودکان را ارتقا می‌دهد و در عین حال فضایی امن و کنترل‌شده را برای گذراندن اوقاتی عالی برای کودکان فراهم می‌کند.

خرید وسایل شهربازی سرپوشیده از تولید کننده دارای استاندارد

 

شما برای راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده برای بچه‌ها، به بازی‌ها و تجهیزات مختلفی نیاز دارید تا علاوه بر رضایت مشتریان، بازگشت سرمایه و درآمدزایی هر چه بیشتر را تضمین کند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با لیست تجهیزات شهربازی سرپوشیده و اسامی وسایل شهربازی کودکان که در بهترین شهربازی های سرپوشیده موجود هستند، آشنا کنیم:

لیست خرید وسایل شهربازی سرپوشیده کودکان به همراه قیمت

سازه های بازی: شامل انواع سازه های بازی مانند بالا رفتن از دیوارها، سرسره ها، تونل ها، و زمین های موانع برای کودکان، سازه های ادونچر پارک و … برای فعالیت بدنی و سرگرمی.

وسایل شهربازی سرپوشیده کودکان
وسایل و تجهیزات شهربازی سرپوشیده کودکان

ترامپولین: ترامپولین همیشه مورد توجه بچه هاست و می تواند ساعت ها سرگرمی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که اقدامات ایمنی مانند لنت و توری های ایمنی را در محل خود داشته باشید.

سافت پلی: یا پلی گراند که یکی از محبوب ترین فضاهای مرتبط با شهربازی کودکان میباشد.

استخر توپ: استخر توپ یکی از تجهیزات شهربازی سرپوشیده است که از دیرباز مورد علاقه کودکان قرار داشته.

مطمئن شوید که به طور منظم توپ ها را تمیز و ضدعفونی کنید تا محیط بازی کودکان عاری میکروب و ویروس های فصلی شود. علی الخصوص در صورت خرید وسایل دست دوم شهربازی سرپوشیده کودکان حتما نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشید.

شهر مشاغل کودکان: در صورتی که فضای مناسبی در اختیار دارید، تخصیص بخشی از شهربازی سرپوشیده بمنظور ایجاد شهر مشاغل میتواند درآمد زایی بالایی ایجاد کند.

بازی های تعاملی: اضافه کردن بازی های تعاملی مانند لیزر تگ، مینی گلف و … را در نظر بگیرید تا طیف وسیعی از علایق را برآورده کنید.

فضای بازی خلاق: برای تشویق خلاقیت و قوه حل مساله در کودکان، مناطقی را برای هنر و صنایع دستی، بلوک های حروف چینی و بازی های تخیلی ایجاد کنید.

فضای بازی نوباوگان (پنج سال و کمتر): یک منطقه مشخص برای کودکان کوچکتر با اسباب بازی ها و فعالیت های مناسب سن آنها ایجاد کنید تا طیف وسیعی از خانواده ها به شهربازی سرپوشیده شما مراجعه کنند.

سازه های بادی: سازه های بادی به علت تنوع رنگ و کاربرد آسان، همیشه مورد توجه بچه ها هستند و می توانند راهی سرگرم کننده برای تخلیه انرژی کودکان فراهم کنند.

خرید تجهیزات شهربازی کودکان
خرید تجهیزات شهربازی کودکان

دستگاه های مکانیکی شهربازی سرپوشیده: وسایل مکانیکی شهربازی بدلیل آشنایی کودکان و نیز جمعی بودن، بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

مانند مری گراند ، ماشین کوبنده، تاپ گربه، فریزبی، چرخ و فلک کودک، هلیکوپتر کودک، کیدی راید یا تکان دهنده کودک، کشتی کودک مخصوص شهربازی سرپوشیده، اسب گردان، زنبور شهربازی و …

دستگاه های بازی گیمی: تقریبا تمامی شهربازی های مدرن سرپوشیده کودکان، به دستگاه های گیمی شهربازی مجهز هستند.

در انتخاب لیست بازی های شهربازی کودکان، حتما پیش از خرید از متخصصان مشاوره دریافت کنید تا اطمینان حاصل کنید بودجه شما مستقیما صرف خرید دستگاه های گیمی سودآور و مناسب رده سنی مشتریان شهربازی شما میشود.

برای مشاوره جهت خرید وسایل شهربازی کودکان به همراه قیمت با مشاوران ما در شرکت تولیدی مانیک ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳  و ۰۹۳۵۷۴۳۹۱۷۷ تماس حاصل فرمایید.

محل نشیمن و انتظار: یک فضای مجزا به همراه تعدادی صندلی راحت برای والدین برای استراحت و نظارت بر فرزندانشان در حین بازی ضروری است.

اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات به درستی نگهداری می شوند و به طور منظم از نظر خطرات ایمنی بازرسی می شوند تا یک شهربازی سرپوشیده ایمن و لذت بخش برای کودکان ایجاد شود.

علاوه بر این، بسته های ویژه جشن تولد و رویدادهای خاص را برای جذب خانواده های بیشتر به پارک سرپوشیده خود در نظر بگیرید.

به دلیل نوسانات قیمت لطفا برای دریافت به روز ترین لیست قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده با شماره ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳  مهندس نیک پور تماس حاصل فرمایید.

خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده کودکان

بخش عمده ای از بودجه شما در راه اندازی شهربازی کودک، پس از مشخص کردن مکان مناسب، صرف نظر از در نظر گرفتن هزینه های پایه، کارکنان و تبلیغات، صرف خرید وسایل شهربازی سرپوشیده خواهد شد. لذا این امر از حساسیت بالایی برخوردار است.

خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده کودکان عمده و یا بصورت جداگانه امکان پذیر است.

در هرصورت دریافت مشاوره از متخصصان با تجربه دارای رزومه قوی در راه اندازی شهربازی کودک ضروری است. بدیهی است خرید وسایل شهربازی از تولیدکننده و بدون واسطه برای سرمایه گذاران مقرون بصرفه تر خواهد بود.

خرید اقساطی وسایل شهربازی سرپوشیده کودکان

در صورتی که در طرح کسب و کار شما، خرید اقساطی دستگاه های شهربازی در نظر گرفته شده است، برای دریافت شرایط فروش اقساطی وسایل شهربازی سرپوشیده و نیز برآورد هزینه راه اندازی شهربازی سرپوشیده میتوانید با شماره های ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳  و ۰۹۳۵۷۴۳۹۱۷۷ تماس حاصل فرمایید.

خرید وسایل شهربازی سرپوشیده دست دوم

به طور کلی خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده دست دوم اشکالی ندارد، به شرطی که استانداردهای ایمنی را رعایت کرده و تحت نظر کارشناس زبده متخصص شهربازی سرپوشیده به درستی بررسی شده باشد.

در زیر مزایا و معایب وسایل شهربازی دست دوم بررسی می شود که قبل از خرید باید در نظر گرفته شوند:

مزایا:

مقرون به صرفه: با توجه به پایین تر بودن قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده دست دوم، خرید تجهیزات دست دوم می تواند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده مقرون بصرفه تر باشد و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های اولیه می شود.

سازگار با محیط زیست: خرید دستگاه شهربازی دست دوم به کاهش ضایعات کمک می کند.

در دسترس بودن فوری: از آنجایی که تجهیزات شهربازی دست دوم، از قبل در دسترس هستند و آماده فروش میباشند، هیچ دوره انتظاری برای تحویل، ساخت یا مونتاژ این دستگاه ها وجود ندارد.

معایب:

فرسودگی و خرابی دستگاه ها: فرسودگی تجهیزات دست دوم شهربازی ممکن بطور بالقوه بر ایمنی و طول عمر آن تأثیر گذار باشد. همچنین با توجه به پر هزینه بودن تعمیر دستگاه شهربازی دست دوم و بعضا غیر قابل تعمیر بودن دستگاه های شهربازی وارداتی خارجی، خرید دستگاه های شهربازی دست دوم ریسک بزرگی در جهت بازگشت سرمایه محسوب می شود.

کاهش جذابیت های ظاهری: وسایل شهربازی دست دو، غالبا بدلیل استفاده نادرست و یا در گذشت زمان،  کنده شدن استیکرها، شکسته شدن قطعات ظریف تر، خراشیدگی رنگ و بدنه و … بخشی از جذابیت ظاهری خود از دست داده اند. این امر تاثیر بسزایی در بازگشت سرمایه دستگاه موردنظر خواهد داشت.

نداشتن گارانتی: برخلاف تجهیزات جدید، اقلام دست دوم ممکن است با گارانتی همراه نباشند و مسئولیت هر گونه تعمیر و نگهداری را بر عهده شما بگذارند.

در دسترس بودن محدود: پیدا کردن تجهیزات دست دوم شهربازی سرپوشیده در شرایط عملکردی خوب ممکن است چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر نیازها یا ترجیحات خاصی داشته باشید.

نگرانی های ایمنی: بازرسی کامل تجهیزات شهربازی دست دوم برای هر گونه نقص یا آسیبی که می تواند خطر ایمنی برای کاربران ایجاد کند، مهم است.

به طور کلی، خرید تجهیزات دست دوم شهربازی سرپوشیده می تواند گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات باشد، اما ضروری است که قبل از خرید، وضعیت و ایمنی اقلام را به دقت در نظر بگیرید. برای دریافت مشاوره جهت خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده دست دوم با شماره های ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳  و ۰۹۳۵۷۴۳۹۱۷۷ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *