شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید

فهرست محتوا

5/5 - (2 امتیاز)

شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید

بهترین انتخاب برای درآمدزایی بالا

مراکز خرید به دلیل افزایش روند زندگی مدرن، تغییرات در رفتار مصرف‌کننده و تقاضای فزاینده برای بیزینس‌های خُرد، دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده‌اند.

با توجه به امر، بدیهی‌ست سرمایه گذاران راه حل های نوآورانه برای حفظ و رشد ارزش این مراکز را در الویت کار خود قرار دهند.

ادغام یک شهربازی سرپوشیده یا شهربازی سالنی در یک مرکز خرید یک فرصت استراتژیک مالی است.

این مدل کسب‌وکار فقط برای تنوع بخشیدن به امکانات مرکز خرید و سرگرمی بازدیدکنندگان نیست، بلکه افزایش رفت و آمد مراجعه کنندگان، افزایش کسب و کارهای کوچک جانبی، بالا بردن تعداد افراد شاغل در مرکز خرید و ایجاد جریان‌های درآمد زایی جدید را به همراه دارد.

در این مقاله سعی داریم با بررسی این عوامل نشان دهیم، سرمایه‌گذاری در شهربازی سرپوشیده در یک مرکز خرید می‌تواند منافع مالی قابل توجه و بلندمدت را به همراه داشته باشد.

۱. افزایش بازدید و رفت و آمد مشتریان

مراکز خریدی که دارای شهربازی سرپوشیده با بازار هدف بزرگسالان و کودکان هستند همه روزه مراجعه کنندگان بیشتری دارند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط شورای بین‌المللی مراکز خرید (ICSC) انجام شده، مراکز خرید دارای مکان‌های تفریحی مانند شهربازی سرپوشیده، ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از مراکزی که فاقد آن هستند، مراجعه کننده دارند.

افزایش رفت و آمد، نه تنها به نفع شهربازی سالنی است، بلکه تأثیر مثبتی بر مالکان و مستاجران دیگر مشاغل شما نیز دارد.

بازدیدکنندگان بیشتر منجر به فروش بالقوه بالاتر برای فروشگاه ها می شود که مستقیماً به افزایش درآمد شما از دریافت اجاره بر حسب مترمربع می انجامد. خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده پرطرفدار و به روز نیز کمک شایانی به این امر خواهد کرد.

در نظر داشته باشید چگونگی تجهیز شهربازی سرپوشیده میتواند تا ۵۰  درصد بر میزان مشتریان شما تاثیر گذار باشد.

شما میتوانید در گام اول با دریافت مشاوره راه اندازی شهربازی دید کلی نسبت به احداث شهربازی خود پیدا کنید. برای دریافت مشاوره رایگان راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده می‌توانید با مشاوران ما در شرکت تولیدی مانیک ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳  و ۰۹۳۵۷۴۳۹۱۷۷ تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده وسایل شهربازی سرپوشیده  و خرید دستگاه های شهربازی از تولید کننده بدون واسطه می‌تواند در مدیریت مالی راه اندازی این کسب و کار به شما کمک کند.

به منظور برنامه ریزی برای تجهیز شهربازی سرپوشیده خود، لیست وسایل شهربازی و نیز لیست قیمت وسایل شهربازی سالنی را تهیه کرده و به تناسب با رده سنی مشتریان هدف خود، بودجه بندی کنید.

۲.افزایش مدت زمانی که مراجعه کنندگان در مرکز خرید شما سپری می‌کنند

یک شهربازی سالنی یا مرکز بازی کودک در پاساژ شما، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا برای مدت طولانی در مرکز خرید بمانند، و اغلب یک خرید معمولی یک ساعته را به یک تجربه چند ساعته تبدیل می‌کند.

زمان حضور طولانی تر مستقیماً با هزینه های بالاتر ارتباط دارد. هر چه بازدیدکننده بیشتر بماند، احتمال بیشتری دارد که مغازه‌های مختلف را بازدید کند، در رستوران‌های مرکز خرید غذا بخورد و خریدهای ناخواسته انجام دهد.

به عنوان مثال، داده های سازمان مرکز خرید جهانی نشان می دهد که بازدیدکنندگان به طور متوسط در مراکز خرید استاندارد

(به همراه شهربازی سرپوشیده)

۳-۴ ساعت و در مراکز خرید فاقد شهربازی سالنی بطور متوسط ۲-۱ ساعت سپری می‌کنند.

این افزایش زمان سپری شده، منجر به هزینه تخمینی ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر برای هر بازدید کننده می شود.

بدیهی‌ست راه اندازی مرکز نگهداری کودکان دارای دستگاه شهربازی کودک، خانه کودک، خانه مشاغل کودکان و …

در کنار سالن فودکورت یا غذاخوری، و یا در طبقه شهربازی سرپوشیده، در بالا بردن افزایش زمان سپری شده بازدیدکنندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

۳. درآمدزایی شهربازی سرپوشیده بصورت مستقیم

فروش بلیط برای استفاده از دستگاه های شهربازی ساده ترین جریان درآمد یک شهربازی سالنی است.

در مورد درآمد شهربازی سرپوشیده: به عنوان مثال، در سال ۱۴۰۳ یک شهربازی سرپوشیده ۱۵۰۰ متری با میانگین بسیار قابل دسترس ۸۰۰ بازدیدکننده در روز که بطور حداقلی ۳۰۰ هزار تومان هزینه می‌کنند، در طول یک ماه به تنهایی حدود ۷ میلیارد و پانصد هزار تومان درآمد ناخالص دارد.

درآمد اضافی می‌تواند از فروش بلیط های ثانویه برای رویدادهای ویژه و اعیاد، رزرو تولد و دورهمی، VIP و… حاصل شود.

فروش مواد غذایی و آشامیدنی و کالاها: شهربازی ها همچنین درآمد جانبی قابل توجهی را از طریق فروش خوراکی و کالا ایجاد می کنند. به طور متوسط، بازدیدکنندگان از یک شهربازی ۳۰ تا ۴۰ درصد از قیمت بلیط خود را صرف غذا و خرید کالا می کنند.

این کالاها می‌توانند عروسک مخصوص شهربازی، هدیه های کوچک اسباب بازی، اسباب بازی کودکان و … باشند.

قابل ذکر است، جایگاه های فروش نوشیدنی و مواد خوراکی و نیز استند فروش کالا می‌توانند بخشی از استراتژی‌ درآمد زایی شما باشند و یا به‌منظور اجاره در نظر گرفته شوند.

۴. درآمدزایی از طریق قراردادهای اجاره و بالا بردن متقاضیان

مراکز خرید با شهربازی سرپوشیده می‌توانند اجاره‌های بالاتری را از مستاجران مغازه دار خود مطالبه ‌کنند.

بر اساس تحلیل‌های بازار املاک، مراکز خرید با امکانات تفریحی می‌توانند ۱۰ تا ۲۰ درصد اجاره بیشتری نسبت به مراکز خرید استاندارد دریافت کنند.

همچنین وجود یک شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید نیز به حفظ و افزایش متقاضیان و مستاجران مغازه های شما کمک می کند.

نکته حائز اهمیت اینجاست که مرکز تفریحی و شهربازی سرپوشیده شما، متناسب با مشتریان هدف مرکز خرید، طراحی شده باشد.

۵. جریان های درآمد متنوع و بازگشت سرمایه بلند مدت

برخلاف فضاهای خرید سنتی، یک مرکز خرید با شهربازی سرپوشیده  وفضای تفریحی جریان‌های درآمدی متنوعی ایجاد می‌کند و اتکای صرف به مغازه داران و اجاره را کاهش می‌دهد.

فرصت های درآمدی مانند میزبانی رویدادهای شرکتی، موسسه ای و خانوادگی، جشن های تولد، و جشنواره های فصلی در فضای شهربازی سرپوشیده با تجهیزات مدرن، فرصت مناسبی برای کسب درآمد بیشتر و ایجاد مشتریان وفادار است.

علاوه بر این، تبلیغات در شهربازی نیز میتواند درآمد بالقوه ای ارائه دهد.

همچنین افزودن یک شهربازی  سرپوشیده، سرمایه گذاری است که ارزش کلی دارایی شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این نه تنها درآمد کوتاه مدت را افزایش می دهد، بلکه تاثیر بلند مدت را نیز تضمین می کند.

با روند رو به رشد مغازه ها و کسب و کار خردهای، پیش‌بینی می‌شود مراکز خریدی که مکان‌های تفریحی مانند شهربازی و خانه کودک را ادغام می‌کنند، ارزش ملک بالاتری را حفظ کنند.

نتیجه گیری: یک حرکت استراتژیک مالی برای سرمایه گذاران

سرمایه گذاری در شهربازی سرپوشیده صرفا افزودن یک فضای تفریحی به مرکز خرید شما نیست. این امر یک حرکت استراتژیک مالی با مزایای متعدد است.

در ایران، با فرهنگ اجتماعی منحصر به فرد و تقاضای فزاینده برای فعالیت های اوقات فراغت خانواده محور، در نظر گرفتن یک فضای تفریحی به همراه تجهیزات کامل شهربازی سرپوشیده یک ایده پولساز قابل توجه می باشد.

شما همواره میتوانید به منظور دریافت طرح توجیهی احداث و راه اندازی شهربازی سرپوشیده به همراه لیست قیمت تجهیزات شهربازی، با مشاوران شرکت شهربازی سازان مانیک تماس حاصل فرمایید.

شرکت مانیک با بیش از یک دهه تجربه و تجهیز بیش از ۲۰۰ مجموعه تفریحی در سراسر ایران که بخش قابل توجهی از آن ها مستقر د پاساژها و مراکز خرید معتبر هستند، همراه و مشاور مورد اعتماد شما در تمامی مراحل مشاوره، راه اندازی، تجهیز و طراحی و جانمایی در شهربازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *