مراحل راه اندازی و تجهیز شهربازی سرپوشیده یا شهربازی سالنی

فهرست محتوا

4.7/5 - (43 امتیاز)

مراحل راه اندازی و تجهیز شهربازی سرپوشیده  یا شهربازی سالنی

شهربازی‌ سرپوشیده یا شهربازی سالنی امروزه بخشی جدای ناپذیر از تفریحات و سرگرمی‌های سالم در سراسر جهان هستند. صرف نظر از رده سنی مشتریان ، فصول سال و نیز طبقه اجتماعی افراد ، شهربازی سالنی همواره مقصدی محبوب و تضمین کننده رضایت افراد است. در همین راستا دست اندرکاران این کسب و کار میتوانند با درنظر گرفتن اصول تجهیز و راه اندازی شهربازی سرپوشیده و نیز مدیریت صحیح افق روشنی را برای کسب و کار خود متصور شوند.

با توجه به این امر سوال مهمی که مطرح می شود این است : به‌منظور راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده، خانه کودک، و یا یک شهربازی سالنی، از کجا باید شروع کنیم؟ مراحل راه اندازی شهربازی سرپوشیده چیست؟ و چطور میتوانم یک شهربازی سرپوشیده را از صفر شروع کنم؟

در این مقاله سعی بر آن است تا مراحل راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده برای شما شرح داده‌شود:

شما همواره می توانید با شماره‌های  09119111823 و 09357439177 به‌منظور ارتباط با کارشناسان زبده و باتجربه گروه تولیدی مانیک و دریافت تمامی اطلاعات موردنیاز اعم از مشاوره جهت راه اندازی شهربازی، خانه کودک و …، استعلام قیمت، دریافت کاتالوگ و راهنمایی فنی و جانمایی تماس بگیرید.

گام اول_ تحقیق و برنامه ریزی: برای درک بیشتر و بهتر صنعت تفریحات و شهربازی، مخاطبان هدف ، رقابت و روندها در اولین قدم شما می‌بایست تحقیقات مفصل و کاملی انجام دهید. یک طرح کسب و کار جامع که هدف کلی و نهایی، چشم انداز، بازار هدف، استراتژی بازاریابی و پیش بینی های مالی شما را مشخص می کند، تهیه کنید. در این مرحله استفاده از تجربه متخصصان صادق و باتجربه در این صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک مشاوره مفید و جامع میتواند شما را از بسیاری از سردرگمی ها و ابهامات برهاند و از اتلاف وقت، انرژی و سرمایه شما جلوگیری کند. مشاوران شرکت تولیدی مانیک با بیش از 15 سال سابقه در امور راه اندازی و ارائه طرح توجیهی شهربازی سرپوشیده، بودجه بندی خرید و جانمایی دستگاه های شهربازی، همراهان معتمد شما از مراحل ابتدایی راه اندازی تا افتتاحیه و خدمات پس از فروش هستند.

گام دوم_ مکان و فضا: یک مکان استراتژیک با رفت و آمد زیاد و فضای کافی مختص دستگاه های شهربازی سرپوشیده و جاذبه های مختلف انتخاب کنید. هنگام انتخاب مکان برای پارک تفریحی خود، عواملی مانند دسترسی، پارکینگ ، ارتفاع سقف و دید  را در نظر بگیرید.

گام سوم_ مجوزها و استعلامات: مجوزها و استعلامات لازم برای بهره برداری از شهربازی خود را دریافت کنید. این مجوزها شامل استعلامات نظام مهندسی، بازرسی ایمنی آتش نشانی و مجوزهای اداره استاندارد می باشند.

گام چهارم_ تجهیزات و دستگاه ها : جهت بهره وری بهینه و به‌منظور بازگشت حداکثری سرمایه، روی انواع دستگاه های شهربازی ، بازی های کودک و نوجوانان و بزرگسال مانند بازی های ورزشی : بسکتبال شهربازی ، ارهاکی ، فوتبالدستی ؛ انواع گیم های شهربازی  مانند موتور شهربازی  ماشین شهربازی ، گیم تیراندازی  دستگاههای قدرتی مانند چکش شهربازی بوکس شهربازی و ماشین کوبنده و ….  ، و  نیز جاذبه های بصری سرمایه گذاری کنید تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب کنید. اطمینان حاصل کنید که همه تجهیزات ایمن، در بهترین حالت عملکرد و در شرایط خوب هستند تا تجربه لذت بخشی برای بازدیدکنندگان فراهم شود. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک میتوانند با ارائه لیست قیمت دستگاههای شهربازی و کاتالوگ کامل دستگاههای شهربازی سرپوشیده و گیم ها به تناسب فضا و نیاز مجموعه شما، در تمامی مراحل تجهیز و جانمایی همراه شما باشند.

گام پنجم_ کارکنان و آموزش: اکنون شما می‌بایست تیمی از کارکنان با تجربه و مشتاق را استخدام کنید که علاقه‌مند به فضای کسب و کار در صنعت تفریحات و نیز با انرژی باشند. ارائه آموزش در مورد تعامل با مشتری، پروتکل های ایمنی، و اجرای بازی ، برای اطمینان از تجربه رضایت بخش مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ارتباط با بخش آموزش کارکنان در ارائه خدمات مناسب و کار با دستگاه ها، تیم فنی مجرب شرکت مانیک بصورت تمام وقت (چه بصورت حضوری و در محل، چه بصورت آنلاین و برخط) همراه و پشتیبان شما خواهند بود تا از کارایی دستگاه ها بنحو احسن اطمینان حاصل کنید.

گام ششم_ بازاریابی و تبلیغات: یک استراتژی بازاریابی قوی برای ایجاد آگاهی و جذب مشتریان به شهربازی خود ایجاد کنید. از کانال های آنلاین و آفلاین مانند رسانه های اجتماعی، تبلیغات محلی، مشارکت و برگزاری جشن ها برای افزایش دید و بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان محل شهربازی خود، استفاده کنید.

گام هفتم_ تجربه مشتری: بر ارائه خدمات استثنایی و ویژه به مشتریان و ایجاد تجربه هیجان انگیز و منحصربفرد برای بازدیدکنندگان تمرکز کنید. برنامه‌هایی مانند باشگاه مشتریان وفادار، رویدادهای ویژه و مناسبتی ( اعیاد، تعطیلی ها، سالگرد و …)، و ارائه پکیج های تخفیفی، برنامه ریزی واجرای مسابقات رقابتی و … را اعمال کنید تا مشتریان شما همواره برای کسب تجربه های لذت بخش تر به شهربازی شما بازگردند.

گام هشتم_ ایمنی و امنیت: با اجرای پروتکل های ایمنی سختگیرانه، انجام بازرسی های منظم و حضور پرسنل آموزش دیده در محل برای پاسخگویی به شرایط اضطراری، ایمنی و امنیت بازدیدکنندگان و کارکنان را در اولویت قرار دهید.

گام نهم_ مدیریت مالی: عملکرد مالی، هزینه ها و درآمدها را از نزدیک زیر نظر داشته باشید تا از پایداری و سودآوری طولانی مدت شهربازی خود اطمینان حاصل کنید. اجرای اقدامات صرفه جویی در هزینه و بررسی جریان های درآمد اضافی  را برای به حداکثر رساندن سودآوری را در نظر بگیرید.

گام دهم_ بهبود مستمر: در مورد ترند ها و دستگاه های بروز صنعت تفریحات و سرگرمی، سلیقه مشتریان هدف خود و پیشرفت های تکنولوژی به روز باشید تا به طور مداوم شهربازی سرپوشیده و پارک تفریحی خود را ارتقاء دهید. جمع آوری بازخورد از مشتریان و کارکنان برای شناسایی زمینه های بهبود و انجام تغییرات لازم برای ماندن در بازار.قطعا امری الزامی است.

در پایان لازم به ذکر است تمامی گام های ذکر شده در بالا، دارای جزییات و ملاحظات فراوانی هستند که کسب مشاوره و همراهی یک تیم کار آزموده و با تجربه میتواند از پیچیدگی ها و سختی های مسیر راه اندازی کسب و کار شما بکاهد. همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک، با پیام “تجربه، تعهد و نوآوری” همواره کوشش کرده اند تجربه ای سودآور و بدون دغدغه را برای صاحبان کسب و کار در صنعت تفریحات، فراهم آورند. صرف نظر از میزان سرمایه، طیف سنی مشتریان هدف و متراژ فضای تفریحی خود، میتوانید با همکاران ما در شرکت مانیک بمنظور کسب مشاوره رایگان در تمامی مراحل و دریافت کاتالوگ محصولات شهربازی و لیست قیمت محصولات تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «مراحل راه اندازی و تجهیز شهربازی سرپوشیده یا شهربازی سالنی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *